NIDOS PERLAI

• Paskelbta: 2022-06-13
  • Kategorija: Renginiai

NIDOS PERLAI

Tikriausiai daugelis sutiks, kad viena iš pačių gražiausių visos Lietuvos vietų yra Kuršių nerija. Šis pusiasalis skiria Baltijos jūrą nuo Kuršių marių. Susižavėjimo vertos smėlio kopos, banguojanti jūra ir marios, gražieji miškai ir gyvenvietės su savo daugelio amžių istorija.
Birželio 10 d.  Žiežmarių gimnazijos aštuntokai kartu su auklėtojais R. Kisnieriene, D. Leonavičiene ir A. Kavaliausku aplankė Nidos perlų gamtos kampelį. Iš pradžių Juodkrantėje užlipome į garsųjį Raganų kalną. Dabar visi norintys galėjo ne tik pasigrožėti gamta, bet ir medinių skulptūrų ekspozicija. Ji yra po atviru dangumi. Tema – pasaulis, kuriame gyvena mistinės būtybės: raganos, velniai. Netoli Juodkrantės pamatėme nuo XIX a. pradžios stebimą pilkųjų garnių ir kormoranų koloniją. Visiems labai patiko parabolinių kopų slėnyje išlikusios senų pušynų fragmentų saugomos Pilkosios kopos. Taip pat pasikėlėme į Parnidžio kopą – vieną populiariausių lankytinų vietų Nidoje.  Ant Parnidžio kopos viršūnės įrengtoje apžvalgos aikštelėje stebėjome Saulės laikrodį, matėme, kaip keičiasi laikas. Tada apsilankėme Nidos centre – žvejų sodybų ir šiuolaikiškų poilsio namų bei pramogų įstaigų derinyje.
Gamtos grožis pakerėjo kiekvieną šios gyvenvietės svečią ir neleis pamiršti čia patirtų įspūdžių. Ekskursijos pabaigoje turėjome galimybę pailsėti paplūdimyje prie jūros. Ši kelionė praturtino ne tik žiniomis apie gamtą, architektūrą, bet sustiprino tarpusavio bendravimą, draugiškumą. Nidos perlai dar ilgai primins nuostabias ekskursijos akimirkas.